Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Pysseldag och nya strumpor...

Publicerad 2009-11-30 09:54:25 i sockklubb

I torsdags hade scrapgruppen sin sista kursgång och då bjöd jag hem dom på en pysseleftermiddag hos mig med pepparkaka och glögg...



Ni ser att dom har full koncentration på det dom gör...:o)
Jag satte dom nämligen på att göra pappersstjärnor...



Lite pillrigt tyckte dom allt att det var...och jag fick se att Åsa hade humör...:o)
Men fina blev deras stjärnor...

Jag fick också en jättefin julblomma...



Tack så hemskt mycket allihop...

Dan innan satte jag upp gardiner i sovrumsfönstret...äntligen...
Jag har inte hitta nån rullgardin eller hissgardin som jag tycker om än så det är den gamla...



Men jag tycker att jag fick det lite mysigt...
I andra fönstret sitter gardinen tvärtom, om ni undrar varför jag bara har en gardinlängd...

Jag har också glömt att visa mina fynd jaggjorde för ett par veckor sen...
Pärlbutiken reade ut dom här...



Halva priset på trekking hand art....bara att slå till...
Läckra färger eller hur...?

Å så har jag gjort färdigt novembersockorna i Sockamania också...





Den svarta kanten är nervikbar för att man ska slippa få in frön och annat i skorna...
Nu väntar jag bara på att få sätta stickorna i nästa par, för vi har fått en förhandstitt och dom är superfina...


Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela