Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

En liten svängom med Fair Isle...

Publicerad 2009-10-16 10:05:16 i So you think you can knit

som är en väldigt trevlig danspartner måste jag säga...
Medans jag väntar på mitt garn så har jag stickat denna basker...





Lagom till en 6-8 åring ungefär tror jag...
En basker till är på gång men i en annan typ av mönster...

Jag glömde ju att berätta att vi på stickcafét i måndags hade lotteri...
Jag vann på en lott...
Vinsten var två nystan vitt lingarn, vet inte riktigt vad det ska kunna bli en...



Det andra garnet var det jag köpte från marks&kattens...

Nu är det snart dags att lurpassa på postis igen för nu tycker jag att mitt garn kan komma faktiskt...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela