Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Garn och choklad...mums...

Publicerad 2009-10-07 11:03:22 i Byten...

Idag kom mitt paket i Garn och chokladbytet...



Detta är innehållet...
När jag öppnade påsen och slet upp paketet så hittade jag...



En ekologisk chilichoklad, egentillverkade praliner från Familjen Laby i Hedemora,
En premiumchoklad med 70% kakao och två ljuvliga nystan Bris...
Tack så hemskt mycket Charlotte...
Jag ska mumsa på den spännande chokladen till kaffet jag precis satt på, gosa med garnet och fundera lite på vad jag ska sticka för nåt mysigt med det...
Tack igen...
Har du blogg så skriv gärna den i en kommentar, vore kul att hälsa på dig...

Ha´de´//Birgitta (som mumsar på god choklad)

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2009-10-13 10:23:57

Hej. Vad roligt att du gillade paketet. Jag har en alldeles nyfödd blogg, den har inte så mycket innehåll än men du är välkommen in ändå till sjusortersgarn.blogspot.com

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela