Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite planering och sen...

Publicerad 2009-10-26 13:34:59 i So you think you can knit

..sveper vi ut över golvet...
nanananana..damdam damdam...
Ni hör att det donauvalsen jag nynnar på eller hur?...:o)



Här är upplägget och planeringen...
nanananana..damdam damdam...



Och här är jag igång...
Vad tycker ni om min svepande klänning?
nanananana..damdam damdam...



Så här ser det ut från rätsidan...
nanananana..damdam damdam...
nanananana..nanana...nananana...

Oh vilken känsla när jag känner klänningen bölja runt mig...

Stina ville också vara uppklädd så här kommer hon...



Söt va?


Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-10-27 21:24:20

Det se ut som att det kommer att bli en ljuvlig "dans" det där! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela