Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Min tunika + 1 till...

Publicerad 2009-10-06 14:35:31 i Allmänt

Jag har äntligen fotat min tunika...





nederst är det närbild på nederdelen av tunikan och jag är så nöjd...
eftersom överdelen är resårstickningen så är det väldigt  bra passform på den också...

Idag har jag och Tim varit på Sannamarken och där gjorde ja ett fynd...







Visst är den snygg?
Precis min stil och färger...
den är gjord i alpackaull från Peru...
Tänk vad varmt och gosigt det kommer bli i den i vinter för frusna lilla mig...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ingalill

Publicerad 2009-10-06 16:54:27

Sannamarken minsann. Måste vara 20 år sedan sist eller så. En sak vet jag: jag har aldrig varit där i dagsljus!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-10-07 17:37:03

Sannamarken, finns den kvar? Jag har nog inte varit där på säkert 20-21 år jag heller....

Ha det gott!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela