Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Ny fototriss...

Publicerad 2009-10-05 10:02:15 i fotografering

Med temat "inspirationskälla"...
För mig är färger inspiration kan jag säga men även hundarna, mina barn, fina saker...
Listan kan göras lång, men här kommer mina tre bilder...



Färger som jag sa och garn är aldrig fel...



En snygg komposition...



Och som jag också sa, mina hundar...
(här två extrahundar och det är ju inte världens bästa bild)
Det är svårt att få alla på en bild kan jag säga...:o)

Ja det var min fototriss...

Ha´De´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Birgitta

Publicerad 2009-10-05 11:23:11

Härliga bilder!

Postat av: Anni

Publicerad 2009-10-05 23:01:43

Haha, ja det är väl lika svårt att få fyra hundar bra på en bild som att få fyra barn bra på en bild - och det senare har jag erfarenhet av!



Kul triss - gillar garnerna!

Postat av: Jah Hollis

Publicerad 2009-10-06 20:55:49

Som sagt, listan kan göras lång. Roligt att få se några av dina inspirationskällor.

Postat av: ViDu

Publicerad 2009-10-07 12:07:37

Härliga bilder! Urgulliga hundar. Jag har själv en Jack Russel.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela