Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

presenter och garn...

Publicerad 2009-09-01 21:16:52 i Allmänt

Nu så kommer bilder på vad jag fick när jag fyllde...



Ett örngott med go´text av Elin...
Två mysiga garnnystan av Mia...
Hårinpackning av vännen L...



Vackra röda rosor av min man...



Och av min ihop med sonen, en elektrisk potatisskalare....
Jag antar att dom var trötta på mitt tjat om en sån och för att dom ska slippa skala...:o)
Men jag är nöjd, nu kan jag göra det mesta själv när jag lagar mat...

Idag kom galen i garns nya månadsmönster...
Ett par mysiga sockar i alpacka-garn...




Hur mysigt garnn som helst, blir nog varma sockar av det...

Lägger upp en bild på alla mina små sötnosar också...



Stina uppe på ryggstödet och från vänster;
Ester, Lyss och Kela...

Imorgon ska jag fota lite saker som ligger klara...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela