Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite stickat...

Publicerad 2010-08-09 08:50:51 i Stickat

Jag stickar faktiskt fortfarande även om det inte verkar så...
Mitt stora projekt ett tag nu har varit en tröja...



Mycket flätor, luva och "liiite" stor till Elin...
Men det är ju min tröja så det gör ju inget att den är för stor till henne...:o)
Jag är nöjd iallafall...

Sen har jag ju lite annat på gång också...
småprojekt...
men det måste monteras en del först...
tänkte försöka komma igång med det i efetrmiddag...

Ikväll är det stickcafé i Granhammar...
Vi ses väl där?

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2010-08-14 12:43:17

Superfin kofta!



Är ju själv igång med en luvtröja till hösten, men med mycket begränsad sticktid går det (trots avsaknad av flätor och andra svårigheter)sakta, sakta framåt...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela