Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2010-02-14 15:59:14 i Allmänt

Lagom till Alla Hjärtans dag blev jag klar med denna Kärleksbacill...



Den större är virkad och den mindre stickad efter samma mönster...:o)
Det UlligaGulligaSaker som har mönstret...
Den virkade varianten fick en bakelse bakom ryggen precis som i mönstret, medans den mindre stickade varianten fick hålla i ett hjärta...
Båda är förstås på väg till nån dom tycker om...

Vår Stina tycker om sin Husse som också är min käre man...


Ha en riktigt skön och mysig  fortsättning på Alla Hjärtans Dag...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2010-02-15 19:21:30

Hejsvejs!

Guuuú vá söta de blev!!! Men jag begriper inte hur du kan sticka efter ett mönster som är virkat? Men, det är väl jag som är korkad som vanligt??? Själv har jag lämnat en jobbarhelg bakom mig som kändes som en lördag, fattade först inte imorse att jag inte behövde gå upp, den du ;)

Kram på dig, vi höres!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela