Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hemma igen....

Publicerad 2010-02-02 08:26:07 i Allmänt

Och fy vad det är kallt här...:o)
Trodde ni skulle fixa det tills jag kom hem men inte då....hmmm...

Tänkte ge er svar på bildgåtan först...



Så här såg ju bilden ut...
Och det är inte en hushållsvåg...



Utan min stickmaskin...
Den var svår eller hur...
Kommer en ny bildgåta om nån dag...

Jag gjorde dessa pulsvärmare till Elin när jag var på Teneriffa...



Svart indiecita med illgröna pärlor på...
Hon blev nöjd kan jag säga...

Igår när jag skulle ta en sväng till Marieberg och tanka bilen (sonen hade kört slut på den när jag var borta)
Så fungerade inte fläkten....
Jag fick sitta och skrapa på insidan av rutan hela vägen...
Och jag var ju tvungen att tanka efetrsom jag tänkt åka till stickcafét på brogrens veranda idag...
Men min snälla morbror Magnus kom och fixade till det åt mig igårkväll...
Det var tydligen en sladd som hade lossnat...
Tack så hemskt mycket Magnus!

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela