Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hej hemlis...

Publicerad 2010-01-23 10:10:31 i hemlis

Jag blir så nyfiken på mitt nästa paket....
Ska försöka svara på dina frågor så får vi se om du blir något klokare...:o)

Ja,jag gillar pastelliga färger, men vilka två som passar bäst ihop?
Och visst är det snyggt med en mörkare färg inblandad, men det är snyggt med grått också...
Jag tror det är enklare att säga så här...
Om det är något jag ska använda så ska du veta att jag aldrig har blått på mig...
Mina färger är mer aprikos, vinröda...
Alltså varmare färger...
Min jacka är svart med vinröda och rosa rosor på...
Sen kan jag ju tycka att pastelligt grönt och lila kan bli en häftig kombination...:o)

Blev du något klokare?


Jag blev nästan snurrig själv av att försöka skriva ett "vettigt" svar...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela