Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Hemlispaket nr 2...

Publicerad 2010-01-16 12:43:31 i hemlis

...dök upp igår...
Sååå spännande...
Jag vet nu att min hemlis heter Lotta och bor i Stockholm...


Garn i underbara färger och favoritgarn (hjertegarn,bamboo),
spännande böcker, gott doftande te
och vit choklad.
Kan det bli bättre?
Det blev provsmakning och baksidesläsning direkt kan jag säga...
Chokladen var underbar...
Tusen tack Lotta!

I brevet som var med så undrade du om lite olika mått...
Här kommer dom uppifrån och ner...
54 cm
18 cm
24 cm
Hoppas du hängde med...
Ser fram emot nästa paket...
Tack igen...
Stor kram till dig...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lotta i Stockholm

Publicerad 2010-01-16 17:51:15

Varsågod Birgitta, vad kul att läsa att du tyckte om innehållet i mitt andra paket.



Suveränt, tack för måtten, jag har i alla fall en grej "klar" till ditt sista paket så nu ska jag bara försöka fundera ut hur resterande.



Ha det bra

Lotta

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-01-22 22:42:00

Jag har hittat ett en del fina mönster som jag tänkte använda till det som jag tänkt göra till dig... och så vet jag att du tycker om pastellfärger. :)



I alla fall så för att det ska bli ett lyckat litet projekt så skulle jag bli glad om du skrev



1.)Vilka två färger du tycker allra bäst om?

2.)Vilka två färger som du tycker passar bäst tillsammans?

3.) Är det ok med en mörk nyans eller en i gråskalan?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela