Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Sista dagen....

Publicerad 2010-01-30 18:35:19 i Allmänt

idag är det sista dagen i värmen...
inte jättebra väder men absolut bättre än hemma...:o)

vi tittade på örnshow igår och efter det spelade vi lite bingo och var med på en quiz...
men det är svårt att hänga med på quizen när man inte hör riktigt vad dom säger...
vi hade iallafall 9 och 10 rätt och dom som hade mest hade 13...



vi var också ute och gick en hel del i shoppingcentren igår...
många ligger under gatunivå...


sen sprang vi på Elvis...:o)


idag har vi varit till marknaden igen för att handla lite till dom där hemma...
vi får hoppas att dom blir nöjda...
bara för att visa skillnader mellan hemma och här...
det här är ett apotek...

visst skulle det väl vara lite trevligare med såna att gå in i...?
nu ska jag njuta av dom sista solstrålarna, imorrn går bussen till flygplatesen 4.50 så då är det lite dåligt med sol tror jag...
när jag kommit hem kommer lite uppdateringar på vad jag har gjort i stickväg under veckan också...
för naturligtvis var stickningen tvungen att följa med...:o)

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela