Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Den tjyvaktiga skat....näää....jakon.....

Publicerad 2010-07-23 10:37:52 i hemmavid...

Den grå jakon Jackie som vi har haft här en tid har nu åkt hem igen...
Ni må tro att det är tyst och tomt efter henne och hennes två kvittrande kompisar...
Häromdagen satt vi framför tv´n och åt lite snabblunch, då kommer Jackie flygande och tycker att hon minsann också vill ha makaroner...


Där borta är tallriken...



Det är nog ongen som märker att jag tar genvägen över datorn...



Jag gör en liten fintning genom att titta åt ett annat håll...



Och där lyckades jag nalla en makaron...



Jäklar jag är upptäckt, bäst jag låtsas som ingenting...
Jag har ingen makaron...
Den ligger ju på datorn....snart....

Men hon är ju sååå charmig...
Vi saknar henne...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela