Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Lite busig ibland...

Publicerad 2010-06-06 10:48:13 i Nålfiltning

Ja det är jag faktiskt och enligt mina barn så är jag busig ganska ofta...:o)
Den här gången busade jag lite när jag gjort ett hjärta till...


Den blå ullen låg ju där och bara väntade på att få bli något mera...:o)

Så får jag presentera Molander Junior...



Lite pillrigt, MEN så roligt....
Det kommer att bli fler och ni ser ju att han sitter och väntar på kompisar eller hur?

Mia hade ute sina råttor på gräset en stund i går...



Ester är med och vaktar så dom inte drar iväg, men dom är ganska fega och håller sig runt Mia hela tiden...
Dom fick bada också vilketinte är så populärt kan jag säga...
Jag fick vara snabb på avtryckarknappen för att få ett foto innan dom hade hoppat ur...
Den som badar på bilden heter Lillisen...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Assi

Publicerad 2010-06-08 20:25:11

Vad gullig Molander Junior blev!! Han kommer säkert att få många fina kompisar!

Assi

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-10 18:55:41

Shiit vilken sötis!

Visst är det spännande att se vad som blir av ullen varje gång? =) Den har lixom ett eget liv.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela