Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Mina skyltar...

Publicerad 2010-06-14 11:58:17 i hemmavid...

...har blivit målade...
ska bara lackas en gång till på baksidan...


Blir bra tycker jag, funderar på att fixa en svans av rep som hänger på sidan...:o)

Igår var det slöardag...
Putte var på Kiss-konsert i lördags och kom inte hem förrän halv 4 på morgonen...
Då bjöd han in kompisen på kaffe...
Alltså tändes lampor i köket, hundar skällde och kafeet började puttra...
Tror ni att det går att sova då när man har sovrummet innanför köket och ingen dörr...???
Glöm sovandet, gick upp och frågade lite hur dom haft det och efter en timme, en och en halv ung så kunde jag gå och lägga mig igen...
sen vaknar ju jag runt 9...
Alltså, det blev en seg, slöardag igår...

På kvällen skulle vi hämta en soffa och vi var väl lite för optimistiska med att den skulle gå in i vår bil...
det fattades ung 3 cm, så det var bara att åka därifrån utan soffa, ska fixa kärra idag och göra ett nytt försök...
Sen åkte vi till Kumla för att hämta ett skåp...
Vännen Ulrica trodde att hon skulle kasta det på tippen...


Kunde hon glömma, det tog vi...
ska idag försöka få ordning i sovrummet och ställa in det där...
Visst är det fint?

Sitter nu och väntar på kunder till min bod...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela