Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Studentdag...fortsättningen...

Publicerad 2010-06-05 11:01:43 i hemmavid...

Jodå, jag hann klart med både skylt och tårta...



Sen blev det en microsekunds vila innan det var dags att åka till stan och hämta rosor, jaga parkeringsplats och gå upp till skolan...
Jag vill lova att det var folk, det är ju en av stans större skolor...
Och så vänta, vänta, vänta och så kom hon...



Snacka om att vara lycklig...



Min "lilla" stora tjej...

Eftermiddagen flöt på och både smörgåstårtan och jordgubbstårtan försvann snabbt...
Jag fick slänga ihop en tårta till men med vindruvor på, tur jag hade grejor hemma...

Tror ni att det är en trött dagen efter mamma som sitter här nu?
Då tror ni alldeles rätt...:o)

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2010-06-07 19:55:34

Hälsa och gratulera så gott från mig, till "Lilla Elin" som blivit stor! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela