Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Fulltecknat...

Publicerad 2010-05-20 09:38:21 i Allmänt

har jag haft i min almanacka en tid...
Har inte haft nån tid över för att blogga men ...
nu börjar det lugna ner sig...tror jag...:o)

Jag ska försöka uppdatera er lite om vad som hänt sen sist men inte i det här inlägget...
Näää....
För nu ska ni få se vad jag gjorde i går kväll...

Jag åkte in till den stora staden...
Gick till ett av Örebros stoltheter...


Örebro slott...
Visst är det fint?

Jag gick in i detta fina slott och fick titta på min fina dotter när hon var mannekäng...


I egendesignad studentklänning...
Det var modevisning från hennes skola och vi fick se massor av fina kläder...
Dom hade lotteri också, jag tog 4 lotter...
och vann på 2 av dom...



Det här är den ena vinsten...
Den andra var ett kilo kaffe...
Buketten är också gjord av elever på Elins skola...
Just nu pryder den mitt "nya" fina köksbord som jag hämtat hos Ullisen...

Nu ska jag iväg till USÖ för att kolla mina öron igen...
Så jag återkommer med mer om vad som hänt...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2010-05-20 19:09:12

Det var en av de grannaste mannekänger jag sett! :) Förstår att du är stolt.

Postat av: Lizzie

Publicerad 2010-05-21 21:52:03

Kanonsnygg klänning! Duktig tjej :-). Kul med vinsterna - buketten är jättefin. Och så hoppas jag allt ordnar sig med öronen!

/Lizzie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela