Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Kändisarna...

Publicerad 2010-05-25 11:28:49 i Allmänt

jag har köpt en ny sladd till telefonen...:o)
Hittade inte den andra men den kommer säkert fram nu...

I lördags var det stor fest i Brunnsparken när kommunal firade 100 år...
Jag var inbjuden som utställare...skojigt...



Dagen föll väl ut, jag fick en del beställningar och en inbjudan till Hjortkvarn i sommar...

Så var det ju det där med kändisar...
Först ut var Brolle...



Samma sköna röst som alltid...
Sen var det systrarna K som jag inte såg och sen kom Markolio...


Den luringen sköt vatten påoss...:o)

Det var en härlig dag med bra musik och trevligt folk...

Tidigare var jag med på Tysslingedagen också...


Samma rum som jag alltid haft och hjälp av Ullisen, Elin, Mia och Mathilda...
Försäljningen gick bra trots regnigt väder...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela