Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Äntligen...

Publicerad 2010-09-10 09:09:24 i hemmavid...

...lite tid över för uppdatering...
Jag försöker
*hålla humöret uppe på mig själv eftersom jag känner mmig lite "down" just nu...
*få allt allt fungera smidigt i föreningen inför höststarten...
*få det att fungera här hemma med två inneboende och två hemmagående egna barn...
*lära mig att toca en docka...
*gå ut med hundarna ordentligt, samtidigt som jag kör upp alla i huset som ska med ut i friska luften...
*mata fågelunge...
>*få tag i någon som vill ha en hund...
*hinna sticka lite....
*m.m.m.m.
Det är ju tur att jag inte gör allt på en gång...
Och jag tror jag har någotsålunda kontroll...
Peppar, peppar ta i trä...

Nåja, det blir nog lugnare nån gång...kanske...

Här är iallafall vår lilla Linus...


Ni kan se att det händer saker med honom fort...
Han växer så det knakar och är en liten knubbis just nu...
Stina är med som extramamma och slickar honom ren om näbben när han ätit...
Och han kommer att bli tvåfärgad, både gul och grön...

Här har vi sen Ike...
Hunden som vi behöver hitta ett nytt hem åt...


En Alaskan Husky som är 2,5 år gammal...
Det är vår ena inneboende som äger honom men hon hinner inte med honom som hon ska när hon nu ska börja skolan...
Vi kan inte ha honom kvar för jag orkar inte med en så stark hund...
Så är det någon som vill ha honom?

Jag hinner med att sticka lite också, men som vanligt håller jag ju på med hundra saker samtidigt så tar ju lite tid innan saker blir färdiga...
Jag har iallafall hamnat i en nintendoera...



Gamla hederliga supermario...
Stickat efter ett virkmönster jag hittade på nätet...
Luigi är på gång...:o)

Nu ska jag strax köra upp ett gäng ungdomar och häva ut dom i det lite småregniga gråvädret fär en härligt uppfriskande promenad...
å dom kommer inte ens att protestera...
Det ni...

//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-09-13 18:17:58

Hej min knappvän. =) Va tråkigt att hunden måste flytta, hoppas ni hittar ett bra hem till honom.

Jag tänkte bara höra om knapparna är skickade för det har inte kommit fram något knappbrev här. Tänkte ringa posten och se om de vet något men då måste jag nog veta vart de är inlämnade och vilken dag...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela