Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

alltså....det är mycke´...

Publicerad 2011-12-16 23:35:41 i Allmänt

Jag förstår inte vart tiden tar vägen.
Tycker inte jag gör så mycket men tiden springer iväg ändå...
Iofs så har det varit en period med julmarknader, avslutningar, hundar, "prusseluskor" och annat men ändå...


Här är det julmarknad i Skogen med Elin som hjälp...
Å här kommer lite av det som varit med på borden...




Hundarna har ju varit en stor del ett tag nu med en valp i familjen, men hon är ju det goaste, goa man kan tänka sig och det tycker ju inte bara jag utan dom andra hundarna, övriga i familjen och alla hon träffar...


Ang "prusseluskorna" så har jag lite funderingar kring det här med principer...
Dom är nog bra att ha i vissa lägen men man behöver ju inte bli dum för det...
Jag tror inte man mår bra av att driva en "principsak" för långt och inte är det rätt att kalla allt
för principer heller...
Det lät väldigt kryptiskt det här men jag vill inte hänga ut nån på min blogg,
jag bara funderar på hur folk orkar hålla på egentligen och om dom tänker på hur många runt om sig som dom gör illa??
Det om det....

Nu över till nåt annat...

hittade ett par gamla IKEA-förvaringar i garderoben och fick för mig att fräscha upp dom lite...


Det blev bra, håller som bäst på att fylla lådorna med saker som blivit liggande på skrivbordet utan nån egen plats...
Annars försöker jag faktiskt att ta det väldigt lugnt just nu och koppla av efter en intensiv höst...
Mycket sittande i mitt soffhörn med stickning och bra film på tv´n...

Over and out//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela