Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Idag känner jag mig ganska insnöad...

Publicerad 2011-02-11 13:17:40 i Stickat

...för så här ser det ut på våra fönster...



Snö så man knappt der ut...
Det ser jag som en bra dag till att sitta i soffan under en go filt och en kaffemugg på armlängds avstånd och en stickning i händerna...
...eller...?

Nåja, jag har iallafall förfärdigat och skickat iväg beställda pulsvärmare...



och i tisdags var jag på stickcafé i Kumla...
glatt och trevligt sällskap som vanligt...



Igår hade jag ett annat projekt på gång...
Jag städade Linus bur och fick för mig att han skulle få ett trumset...
Jodå, ni läste rätt...:o)
Han är galen i ett pringlesrör som han har i buren och trummar på botten, klickar lite och flaxar sen upp för att plinga i klockan som sitter i burtaket...
Kort sagt han gillar att göra ljud...
Så... upp till sonen och fråga om han hade fler chipsrör...
det hade han...
Så här blev resultatet...



Linus är nyfiken och var direkt in i buren och undersökte...
Han har inte riktigt fått kläm på trummandet än men det är på god väg...:o)

Nu ska krypa in under filten och sticka igen...

Ha´de´i snön//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela