Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Nya familjemedlemmar...

Publicerad 2011-02-23 11:52:59 i hemmavid...

...har vi fått här på "Nybblementalen"...
Dom är sååå söta och gosiga...


2 st chinchillor som flyttade hem till oss i helgen...
så slapp dom bo i ladugården i kylan...
Inga namn ännu men bara vi vet vilken sort det är så ska dom namnges...
Har ni några förslag?
Dom trodde att det var en hane och en hona men var inte säkra...
söta är dom iallafall...

Vill bara visa mina grabbar också...
Det här är deras huvudsyssla om dagarna...



Men dom hjälper till när jag ber dom och här har dom precis varit med ute och gått med hundarna i -14 grader, så dom är värda att få ta det lugnt emellanåt tycker jag...

Ska fixa det sista på pulsarna till Åsa så kommer det bild sen...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Monika Lundberg

Publicerad 2011-02-23 21:30:13

Grymt häftig tapet har de i alla fall. Mina gossar uppför sig ungefär lika, skillnaden är att de har varsin dator i knät. Men de är också ganska hjälpsamma om man ber dem om hjälp =)

Postat av: Kamilla

Publicerad 2011-02-25 21:40:11

Hej!

älskar din blogg, är superpysselsugen nu ^_^

Namnförslag till chincillorna: Algot och Mona :D



//Kamilla (tomas flickvän, vi åkte ner och lanade med killarna någon helg sen om du minns mig :) )

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela