Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Vilken j....a skitdag rent ut sagt....

Publicerad 2011-02-04 12:24:04 i hemmavid...

Blåsiga dagar mår jag inte bra och inte blir det bättre av att det händer dumma grejor...

Först blåste jag av vägen och kraschade min bil litegrann...
Det är ju tur att den inte går fortare...



Sen kom dottern hem och hade glömt sin väska vid ett bord i skolan och när hon gick tillbaka så var den borta...
Med busskort, bankkort, id kort nya videokameran, ja allt i.....
Bara att försöka trösta när hon kom hem...

Så idag har hon vart på jakt i skolan och efter mycket om och men hittat den som tog hand om den...
Alt var kvar...phu...

Själv har jag pratat med försäkringsbolaget och verkstan...
Ska in med den för skadebesiktning på måndag...
Tänkte att sen var det nog dags att gå ut med hundarna trots blåst...
Då viker sig min tumnagel bakåt när jag tar på mig skorna...
Lite på fel ställe...
Blödde en del men jag tvättede rent lite innan jag tog kort, vill ju inte har er avsvimmade vid datorn...:o)


Det gör rätt ont kan jag säga...

Så nu tänker jag inte röra på mig mer idag...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Marianne

Publicerad 2011-02-04 17:07:49

Stackare vilken hemsk dag.

Postat av: Siv

Publicerad 2011-02-04 21:52:17

Det är inte måndag idag.



Du gjorde väl inte illa dig bara när bilen blåste iväg. Kanske dags att skaffa körkort så att du kan ha en lite tyngre bil.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-05 09:10:43

Fy bubblan vad trist! :( Hoppas att allt ordnar sig till det bästa.

Postat av: Susanne

Publicerad 2011-02-05 15:12:45

Usch vilken trist dag! Ta det lugnt resten av helgen! Det är du väl värd!

Kram Susanne

Postat av: Lizzie

Publicerad 2011-02-07 22:08:43

Skönt att det gick bra med dig. Bilen går ju att laga! Himla tur att det finns ärliga människor som tog hand om dotterns väska. Så trots eländig dag fanns det ljusglimtar. Men tummnageln.... DET gör ONT!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela