Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

fler pulsar gjorda...

Publicerad 2011-03-21 11:26:48 i hemmavid...

som jag sagt tidigare så har jag snöat in på pulsvärmare...
Nu har några till blivit färdiga...



Jag blir av med lite restgarner samtidigt vilket är bra för det finns ju en del...:)

Sonens kompis ville ha...



Fråga inte var ifrån det kommer, nåt spel tror jag...
Men det står iallafall hans namn och tecknet för jorden...
Han vart nöjd vilket är huvudsaken...

Och så här kan det se ut när husse och hund vill gå åt olika håll...:o)



"Men husse, det är ju två snygga tikar här borta..."
Det är grannens hund, en flatcoated retriever, 8 mån...
Han har jobb kan jag säga...:o)

Ha´de`//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela