Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Höst...

Publicerad 2011-10-25 08:28:30 i hemmavid...

...är det numera...
Jag bara älskar färgerna som blir, sen är det ju inte lika kul med mörkret och blåsten och kylan...
Men, men färgerna uppväger en hel del måste jag säga...
Dom här fina öven hittade jag utanför...


Visst är dom vackra?

I eftermiddag ska jag fösöka ta lite kort på färdiga alster, men först ska jag på stickcafé på Brogrens och sen ska jag hämta upp årets restauranghäften som ska lämnas av i lokalen innan jag kan åka hem till landet igen...

Och Eja hon växer eller om det bara är pälsen som gör det kanske?


Ett riktigt litet bustroll är hon...
Stina och hon springer runt hela huset och jagar varandra...

Ha en bra dag//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela