Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

stickcafé=nytt garn???

Publicerad 2011-10-11 09:17:21 i garn

Jo det stämmer faktiskt...
Nästan varenda gång jag är i Granhammar på stickcafé så har jag med mig garn hem...


Den här gången blev det detta...
Debbie Bliss Andes
Alpaca och silke...
Mjukaste mjuka...
Ska nog bli en typ Moebius eller nåt...

Har också förfärdigat ett par strumpor åt Elin...


Skaftet är "syltasockornas" mönster...
Elin blev nöjd och det är huvudsake...

Idag är det stickcafé på Brogrens...
Sen ska jag få följa med decoupagegruppen till Uffes lada i Hallsberg...
Får se om jag gör några fynd...

Höstliga Hälsningar//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-10-12 20:57:21

Jag har Andes i både lila och en vackert röd färg, köpt på samma ställe, men ännu inte hittat rätt projekt. Kanske kan du inspirera mig?

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-20 00:07:37

Fina sockor!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela