Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

drakar och cupcakes...

Publicerad 2012-07-16 09:09:30 i hemmavid...

 har levererat två små drakar till Kumla. Eftersom det är drakens år i år så ville beställaren att hennes nya barnbarn skulle få varsin drake. Kul tycker jag....
 
Hoppas det blir bra....
 
Jag har också varit och firat en 50-åring...
Förutom en bok fick han dessa...
 
Han är nämligen en riktig sockergris...:o)
Och jag kan ju säga att han såg nöjd ut och log med hela ansiktet....
 
//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-07-16 20:14:17

Hej Birgitta!
Det var jätte trevligt att träffa dig och dina stickkompisar idag i Tångeråsa.
Mitt magiska nystan finns här; http://millyomolly.se/magic-yarn-ball-p-358-c-183.aspx
Kolla gärna också in min blogg!
Hoppas vi syns snart igen!
Anneli

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela