Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

nähä, nu är det dags att återgå till vardagen...

Publicerad 2012-05-11 09:15:56 i hemmavid...

Nu är han begravd och det börjar kännas ok igen och jag återgår till en vardagslunk....

idag öser det ner och jag har tagit tag i sånt som har legat en stund...
Så nu på morgonen har jag gjort färdigt elvistributen till min mamma...

För när vi var på Teneriffa i januari var vi på Elvis-show, något som min mamma uppskattade då hon är ett stort Elvis-fan. Jag fotade förstås och sen har jag lagt till lite texter...


Inget jätteavancerat men kanske ett litet minne till min mamma...
Hon får den senare idag...


Kom på att jag inte har lagt upp bild på min färdiga volangsjal (inte på en massa annat färdigt heller för den delen) men här kommer den...


Jag är fullt nöjd med den och den var hemskt rolig att göra....

Annars idag ska jag försöka sy lite till på Mias studentklänning, om inte ryggen säger ifrån, kolla upp en del saker inför imorgon då det är Internationella Fibromyalgidagen. Vi har öppet hus på lokalen och senare under eftermiddagen en föreläsning....

Sen måste jag ju bara avsluta med min lilla prinsessa...


Hon är så go´....

Regniga hälsningar//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela