Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

jahaja...

Publicerad 2008-08-08 09:59:06 i Allmänt

Nu börjar alltså OS och OS-stickningen...
I väntan på detta har jag stickat lite annat..
Tröjan går trögt framåt eftersom den är så tung att hålla
ett par vantar i rosa och vinrött hålls det också på med...
och så håller jag på med den här...



hon ska få en halsduk och en väska också, dom är på gång...

jag och Elin har också varit lite duktiga i början på veckan...
vi har städat på skrivbordet...



Det blev så snyggt, får se bara hur länge det håller...

måste bara visa Stina också, tokhund...



Hon bara älskar att sitta så här...knasberta är hennes nya namn...:o)

I helgen ska vi ha släktkalas, vi har fem stycken som fyller på 6 dagar, varav två finns hos mig, Mia och Elin.
Elin fyllde igår och Mia fyller den 13:de.
Så på söndag firar vi allihopa samtidigt + att vi ska ta släktkort. Det är 10 år sen sist, vi har tagit ett kort vart tionde år.
Eftersom nu både morfar och mormor gått bort så ska vi ha deras hus i bakgrunden har vi sagt så jag hoppas att det är uppehåll på söndag kväll vid 18-tiden...
Det är lite kul att ha dom här korten, vi utökar familjen märker vi ju.

Nu ska jag påbörja min OS-stickning...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela