Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Augustipuls...

Publicerad 2008-07-29 13:35:27 i pulsklubben

Tyckte egentligen inte att dom var så himla fina men jag har ju gjort alla pulsare innan så visst skulle jag göra den här med...



eftersom jag tyckte att dom såg lite fladdriga ut på mönstret och att dom faktiskt blev det i verkligheten också gjorde att jag bestämde mig för att sätta dit lite pärlor i knapphålen...



Vart väl inte så tokigt tycker jag....
Får se vad det blir av dom framöver, just nu hamnar dom i färdiglådan iallafall...:o)

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Soili

Publicerad 2008-08-03 19:28:59

Dom blev verkligen snygga med pärlor.Hade inte tänkt göra dom men nu blir det nog så i allafall.

Hälsningar Soili

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-08-07 21:55:31

Va snabb du va! De blev megafina tycker jag! Himlans bra lösning med pärlorna i "knapphålen".



Hadä

Ulrica =o)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela