Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Augustisockar...

Publicerad 2008-07-29 13:40:36 i sockklubb

Dessa var jättekul att göra, fast det garnet vet jag inte om jag gillade att sticka med...
Färgen är ok men det var sååå trögt...
Kan inte säga vad det är heller mer än att det är ren ull för jag har traderat hem garnet och det har kinesisk eller japansk ettikett..
Kan tyvärr inte nåt av språken...:o)



Dom sitter bättre på mig som har lite kraftigare fötter och vader än min dotter...
Dom kommer säkerligen att bli använda för dom är varma...

Ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Zooni

Publicerad 2008-08-01 16:05:40

Hej hopp!



Jag har ropat in samma garn på tradera och jag älskar det!! Om det är så att du har köpt fler nystan och inte riktigt gillar det så kan jag jättegärna köpa det av dig :) Hör av dig i såfall, jag betalar naturligtvis frakten.

[email protected]



//Zooni

Postat av: Pia

Publicerad 2008-08-15 17:41:33

Jättefina och kul och annorlunda garn.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela