Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Födelsedag...

Publicerad 2008-06-02 19:18:27 i Allmänt

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år...
HURRA, HURRA, HURRA, HURRA



Min gubbe fyller 42, vi firade honom med kanel och philadelfiatårta...
passar på att gratta Ulrica som fyllde igår också. GRATTIS!!

Dagen till ära rensade han av runt poolen så det blidde så fint sååå...



Vi hittade en liten skatunge som hade ramlat ur boet antagligen...
Oj vad föräldrarna satt och skrek när vi kom nära...



Jag har också gjort klart köksskåpen nu äntligen....
Efter att ha gjort hälften för flera månader sen så kom jag av mig och nu orkade jag inte klippa dom där små pilleduttrosorna igen så det blev nya...:o)





så nu är det små rosa rosor i hela köket....

Helgen har gått till att städa på altanen så vi kan ha fikagästerna där på torsdag när Tim tar studenten, jag ska nog löva lite också tror jag...
Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan och decoupagen, har ju inte vart med så mycket nu under våren eftersom jag inte orkat riktigt, men nu så...
Sen ska jag möta upp med Tim så ska vi fixa lite kläder och bankärenden å sånt som skulle ha blivit gjort för länge sen egentligen...
Ja, ja mycket är det, men jag sätter mig och stickar lite mellan varven och är nu inne på min andra junisocka "Clover"
får se om jag gör den på tvären också, kanske...

ha´de´i värmen//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-06-03 21:33:54

Du är för go´Birgitta, tack för grattningen och den mycket uppskattade presenten ;).

Dina skåpluckor blev jättefina, förmodligen mycket finare än på bilden, för allt jag ser i verkligheten hos dig är mycket finare än på bilderna på bloggen, de kommer inte till sin rätt riktigt. Alla som läser din blogg borde göra hembesök hos dig för att se sig omkring... ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela