Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Garn och rosor...

Publicerad 2008-03-25 16:55:42 i Allmänt

Titta vad jag fick på posten idag...

image114

....det är garn från Yarn Treehouse...
...helt underbara färgskiftningar, och inte tog det så lång tid att få hem det från USA heller, ca 1½ vecka...
Jag fick ju sånt garn i orange/rosa av min te och garnbytesvän Bente och bara föll för det.
Nu när dollarn inte står så högt heller så har jag med frakten inräknad betalat ung 30 kr nystanet.
Det tycker jag inte är så farligt för ullgarn...

Jag har ju varit på decoupagen idag också, jag och Åsa överraskade med våfflor till fikat eftersom det nu är våffeldagen idag, med grädde och hjortronsylt...mumma...
Jag gjorde färdigt min ask också...

image115

Det syns inte på bilden men den är guldglittrig på locket och på rosorna som sitter på kanterna..

ha´de´//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Susilull

Publicerad 2008-03-25 19:26:26

Roligt när man hittar nya bloggar! Så mycket fina saker du gör, och alla pulsvärmare har du hunnit med också!
Hit lär jag återkomma!

Ha det bra!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2008-03-25 22:16:52

Tack för underbara våfflor på kursen idag ;)
Och din ask blev sååå fin, frågan är ju bara, fick du behålla den själv???
Lycka till imorgon på smärtkursen, jag ska tänka på dig...
Kram // Ulrica

Postat av: KARIN

Publicerad 2008-03-26 11:57:59

Hej!
jag behöver komma i kontakt med dig, kan du maila mig ditt telefonnummer? Karin i granhammar

Postat av: Bente

Publicerad 2008-03-27 06:16:47

Vilken härlig garnsamling. Det gäller att passa på nu när dollarn är så låg. Fick du betala tull på paketet?
Asken är väldigt fin . Ha en bra dag på smärtkursen.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela