Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Dekorerade Hjärtan...

Publicerad 2010-06-11 12:26:31 i Nålfiltning

Nu har jag dekorerat mina hjärtan, både med blommor och pärlor...



Riktigt roligt har jag haft...:o)
Nu ser jag fram emot nästa uppgift vi får...

Himlen var väldigt vacker igår framemot kvällen...



Var ju bara tvungen att ta kort...
Vi har börjat höra uggleungarna också men vi har inte lyckats se nån än...
Däremot jade vi en gäst på toan igår kväll...



STOR var han, runt 2 cm, han får bo kvar men han kan ju akta sig för att bli trampad på...:o)
Spindlar betyder ju att man har ett friskt hus har jag hört...

Idag ska jag på sillfest som är vår sommarfest i fibro...
Sen har vi sommarlov och ses kanske i stadsparken i sommar annars i augusti när vi kör igång igen med friskvårdsdag den 19...

Jag kommer ju självklart inte ta sommarlov från bloggen, men har kanske lite mer tid att skriva här än jag haft under våren...

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela