Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Snabb hemlis...

Publicerad 2010-10-02 09:09:22 i hemlis 7

Det har jag fått den här omgången...
Igår var det den 1 oktober och då fick jag mitt första paket...
Jag hade precis lagt ut svar på frågorna när posten kom...
Men vilket paket...
Kolla här...



Gott kaffe med kardemummasmak...mums...
Boken som jag gått och funderat på, gör inget att den är på engelska...
Ett häfte med stickade småfigurer + ett mönster på en bedårande babykofta...
Och tre nystan av favoritgarnet Drops Alpacka...
Blir perfekt nu när vi väntar tillökning i släkten igen...
Tack så hemskt mycket vem du nu är...
Och ja, ibland klarar jag med spår av nötter, annars går inget till spillo här iallafall med min man i huset...:o)
Babygarner...
Dom ska vara tunna, mjuka och gosiga, gärna enkelt tvättbara...
Har du fått dom svar du ville?
Annars får du fråga igen...
Tack än en gång!

//Birgitta

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela