Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Jahaja...

Publicerad 2010-09-30 09:17:02 i hemmavid...

...förra veckan var blahablaha och den här veckan ligger jag med feber...
...sånt är livet, men det är ett tag sen jag var "sjuk på det sättet" så det är bara och ta...

Nu till nåt annat...

Ike har flyttat...


...till Eskilstuna...
Dom hämtade honom igår, det känns lite tomt men samtidigt är det en lättnad...
Jag hade inte riktigt energi att hålla hans tempo på nåt sätt...
Emelie tycker såklart att det är jobbigt men hon förstår ju att det var tvunget och han kommer till ett bra hem, det känns jättebra med dom som har tagit hand om honom...
Jag önskar dom och Ike lycka till...

Och till nåt lite roligare....
Vår lilla busfågel Linus...
Som har kommit på att han kan flyga och bara älskar att få vara ute och flyga...


Nyfiken är han också...
Häär kollar han in min dator...
Vi har hittat en större bur också efter en del letande...
Eftersom han rör sig hela tiden så behöver han plats och så stora burar har dom inte i djuraffärerna har vi upptäckt, dom får dom ta hem efter önskmål...
Men på Arken zoo hittade jag en, den sista...


Och Linus stormtrivs han flyger och grejar och pillar med allt...
Häromdan la jag in en tom toarulle till honom...
Den flyttar han på, ställer på högkant och kliver upp på...
Det är roligt bara och titta på hans upptåg om dagarna kan jag säga...

Nu ska jag vila lite igen känns det som...

Ha det//Birgitta

Kommentarer

Postat av: christin

Publicerad 2010-09-30 11:07:57

Krya på dig! =)vilken söt fågel :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela