Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

jahaja, ska väl försöka...

Publicerad 2011-10-07 13:48:54 i Stickat

komma igång lite igen med bloggen...

Det har varit lite för mycket och jag har varit alldeles för trött...
men här kommer ett litet sammandrag...


det har varit höstupptakt i föreningen där jag är ordförande...
Vi grillade ute hos mig på landet och vädret spökade med oss...
Fint hela fm men när grillen slogs igång så började det regna åska och hagla, när vi ätit klart och druckit kaffe så kom solen fram igen...hmmm... vi hade trevligt iallafall....


Jag har stickat tröja och strumpor till mammas helgbos barnbarn Molly...


Stina har blivit opererad efter ett antal besök hos veterinären...


Jag har grundmålat saker jag tänkt decoupaga på...


Jag har plockat svamp...


Det har blivit ett par tofflor....


Och så har jag förstås en busig valp att hålla reda på också...
Dessutom har hon fått öroninflammation av att hon har för mycket hår i öronen tror dom...
Så nu försöker vi rycka lite vilket inte är så lätt med en hund som är hal som en ål...

Nu har ni fått en snabb uppdatering av läget här ute på Nybblementalen...

Det har hänt en hel del mer men det kan vi ta en annan gång eller inte...

Höstliga kramar//Birgitta

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-10-07 14:26:44

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det och ta del av mina 1200 läsare :)

Postat av: HANNA

Publicerad 2011-10-07 16:57:32

IT'S FRIDAY! hoppas din kväll blir super ♥

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela