Pysseltrollet

Provar på det mesta, i alla fall en gång...:)

Produktivitet på alla fronter

Publicerad 2017-07-21 16:45:04 i Allmänt

Det har vi här just nu... det läggs trall...


Kommer bli ett fint dansgolv till mig och lilltroll😄

Eller om det var en förlängning av altanen så man kan välja sol el skugga kanske😜

När jag inte är hantlangare åt Putte så ullar jag... det rensas, tvättas och kardas. Just nu är det Jester som bereds... 

Mjuk och fin och långa fiber har han, härligt att gosa ner händerna i...


Som om inte det vore nog så fick jag för mig att jag skulle göra lite pajer till frysen...

Det är ju himla gott att ha i frysen dom där dagarna man inte hinner el inte orkar stå med mat, men jag blir ju inte klok på mig själv som ska göra allt på en gång😄

Lika bra jag gör ett par efterrättspajer när jag ändå håller på😜

Vi har två extrahundar också. 
Dom är på sommarkollo när matte o husse åkte på semester.

Gina högst upp o Qira under.

Så här fina var dom när dom kom...
Nu har dom kommit på att det är ätteskönt att rulla sig på vår mossiga gräsmatta, åh vad det borstas på kvällarna😄

Så här ser Qira ut just nu, hoppas ni blundade matte o husse😊


Men annars har vi det bra👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela